8/1/09

Em vaig equivocar. Això peta, però ja.

En el darrer post parlava de les previsions sobre la fi del món i crec que vaig ser molt optimista. La fi de món no és cap capritx. Déu nostru senyor no s’aixeca amb el peu esquerra i diu “cagonlaputa, quin dia més lleig, vaig a fulminar-me la humanitat”. La fi del món sempre ve precedida de molts avisos, proves inequívoques que ens diuen que anem directes al forat. Aquí van cinc coses que poden passar en breu i que ens indiquen el final de la vida tal i com la coneixem:
  • Que Whitney Houston tregui un nou disc
  • Que Maria Patiño tingui un Twitter
  • Que es desplomi la muntanya de Montserrat
  • Que Gisele Bündchen no es casi amb mi
  • Que l'enana de Gran Hermano faci una portada a l’Interviu

6 comentaris:

Josep ha dit...

I a sobre demà comença el Tradicionarius...

Questionaire ha dit...

L'enana del GH, nua a la portada de l'Interviu... Mmmh!

mrpage ha dit...

-Que ma mare em demani per posar-se ordinador i Internet a casa.
-Que Tamudo fitxi per el Barça

Modgi ha dit...

Pura estratègia de reducció de despesses en temps de crisi. Faran una edició de butxaca.

Valero Sanmartí ha dit...

Compte, que diuen que en Miguel Bosé surt de gira amb el disc Papito. Això sí que és una senyal apocalíptica i no allò de les rameres de Babilònia i les bèsties de set caps. Sant Joan, fill de puta i ignorant.

Agnès Setrill. ha dit...

I, (però) respecte al que deies, déu quan va crear el món tant se li enfotia, era un dia que estava avorrit,(com un amic meu que va començar un blog,i només li va durar un post)., tenia molt clar que no tornaria, ni a veure com anava, sinó hagués anat més en compte amb el que feia.