6/8/08

Gavatxilàndia


França és una país que, en general, em provoca bastanta mandra, però molta més els francesos. És un prejudici gratuït que tinc i no he previst superar-lo. Val a dir que a París hi vaig viure un dels millors moments de la meva vida (la champions del Barça i la consegüent borratxera), però aquest és un episodi casual. El fet és que demà me'n vaig cap a La Grandeur i he intentat fer una llista de coses per fer:

1. Beure'm un Château Latour del 72.
2. Bolcar un camió de fruita a la frontera.
3. Insultar a un alemany amb paraules que no ofenen a ningú com salaud, connard, salop o Va te faire foudre!
4. Menjar Brie de Meaux de Renard Gillard.
5. Anar a la Banlieue i cremar uns quants cotxes.
6. Comprar mostassa Heinz a Dijon.
7. Llogar un Citroën "Tiburón" i conduir 24 hores pels carrers de Le Mans.
8. Tocar-li una teta a la Carla Bruni i veure si el Sarkozy és tan xungo com diuen.
9. Anar a la seu de l'Acadèmia del Cine Francés i pintar a la façana L'ennui est contre-révolutionnaire (L'avorriment és contrarrevolucionari) en homenatge al Maig del 68.
10. Cantar Je t'aime a duo amb l'Alizze.

1 comentari:

mrpage ha dit...

Ghandi, a l'Alizee, si se la folla, li faig un monument.