18/3/08

Protesta

Llegeixo al 20 minutos que el perfil del joven español que ha fet la Coca-Cola diu que són joves (evident), amb parella estable (aquí he pillat: ni estable, ni inestable ni res...) i amb diners (això es veritat fins al dia 25 de cada mes). Davant del fet de veure'm fora de la normalitat espanyola, vull aprofitar aquest blog per expressar la meva més enèrgica protesta. Aquí va... ejem, ejem:


AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHH
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHAAAAAAAAAHHH
AAAAAHHHHHHHHHHHHHHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHAAAAAAAAAAA.
Fills de putaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa. *@#&$%!!!!

Visca la llibertat.

9 comentaris:

Líbido Blue ha dit...

Gran protesta, si senyor! A casa ens l'hem apres de memòria i la pronunciem abans d'anar a dormir. Dormim molt millor.

cargol ha dit...

Jo ni tan sòls sóc jove...

mrpage ha dit...

Quina mania en fer perfils de la gent...

Jo només compleixo lo de guapo. Oi?

Anònim ha dit...

Si tens pasta fins el 25 de cada mes, de que po&·%$/&%$/&$lles et queixes? Ah... és clar, que no tens parella?!?!?!

Llavors sabràs el que és no tenir ni un duro ja el dia 4 de cada mes, com tots.

Júlia ha dit...

Ghandi, tanta protesta, tanta protesta... a mi el que em preocupa és: què n'opina un pacifista com vostè de la posició que ha pres el Dalai respecte les revoltes al Tibet? Gràcies.

Ghandi ha dit...

La meva opinió és que cal molta meditació per solucionar els conflictes. Miri, ara mateix em poso en posició yoga i... boooooooooooooommmmmmmmmb... booooooooommmmmmb... i així anem nirvanejant.

Júlia ha dit...

El que sospitava: vostè no té cap mena de consciència política. És un provocador buit de contingut. Em fa fàstic. Fàstic!! Si jo tingués consciència política o contingut estaria molt enfadada.

Questionaire ha dit...

Enamorados, españoles, divinos... Amb aquestes cares hi falta un "Gilipollas".

Anònim ha dit...

Això deixa ben clar que els mileuristes només són els jubilats. La vida és una felació.